WHITE STRIPES

WHITE STRIPES

Jak już wcześniej pisałam i można było to zauważyć na zdjęciach, sukienki stały się moją ulubioną częścią garderoby. Pomimo, że marynarskie paski optycznie poszerzają, to - jak wiadomo - deseń kultowy. Sukienka wydała mi się niebanalna, odnosząca się do lat 50 i 60 kiedy nosiły je takie ikony jak Brigitte Bardott oraz Audrey Hepburn. Moda na paski nie przeminie, wracamy do nich głównie w okresie letnim, zakładając obcisłe topy i podkreślające talię rozkloszowane spódnice. Moją interpretacje klasycznej marynarskiej stylizacji podkreśliłam czerwonymi dodatkami w postaci kopertówki oraz czerwonej matowej szminki. Cieszy mnie również fakt, że moje ślubne szpilki dostały swoją drugą szansę ;) 

Jak Wam się podoba? 














Sukienka Secondhand / Szpilki Wojas / Torebka Allegro / Okulary Pepco

Komentarze

  1. 100 % kobiecości ! / www.rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem wielką miłośniczką pasków! pięknie wyglądasz :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pokochałam paski, pomimo iż dodają ciut kg tu i tam, a mnie jest teraz więcej :-), to jest mi to mam nadzieję wybaczone :) dziękuję bardzo za miłe słowa.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło że wzbudza zainteresowanie. Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty