FLOWER POWER | DENIM

FLOWER POWER | DENIM


Pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, więc przesyłam trochę ciepła, które już mieliśmy przyjemność w tym roku odczuć. W szczególności chciałam skupić uwagę na jeansowej kurtce tzw. katanie, która już od dawna leżała na dnie mojej szafy, przyczyną tego był jej oversizowy krój. Obecnie męskie fasony jeansowych kurtek są jak najbardziej pożądane, ale aby jeszcze bardziej mnie przekonały do siebie postanowiłam dodać jeszcze jakiś akcent. Postawiłam na motywy kwiatowe. Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu, który jest nieprzesadzony, a przykuwający uwagę. 

Zapraszam do oglądania.















kurtka DIY / T-shirt House / spodnie secondhand / espadryle Deezee / plecak House / czapka H&M

Komentarze

  1. Ślicznie ozdobiłaś kurtkę i espadryle :) Bardzo fajny look, super plecak. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna i masz piękne włosy. Jeśli dobrze myślę to zaczęłaś blogować dokładnie rok później niż ja, zobaczysz jak ten zcas szybciutko minie :) Trzymam za Ciebie kciuki we wszystkich tematach i aspektach i blogowych i życiowych :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. Blog założyłam jakieś 3 miesiące temu, także to dopiero początek mojej przygody :)

      Usuń
    2. Tak doczytałam, że w kwietniu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty