BOHOVIBES


BOHOVIBES


Uwielbiam się zmieniać, eksperymentować z modą, ale klimat boho czy hippie jest chyba jednym z moich ulubionych. Kojarzy mi się z latem, ciepłem, okresem festiwalów, beztroską oraz swobodą. Kiedy ujrzałam pole maku wiedziałam, że muszę zrobić przy nim zdjęcia właśnie w tym klimacie. Podobają mi się koronki w każdej postaci, głównie te duże jak gipiur. Posiadam bluzkę oraz sukienkę o bardzo zbliżonym fasonie i rodzaju koronki- według mnie jest piękna. Spodnie baggy - również moje ulubione - towarzyszą mi już od kilku lat, upolowałam je w jednym z dąbrowskich secondchandów. Biżuterię, jak pierścienie z dużymi kamieniami, nieco w cygańskim stylu, od dziecka podkradałam mamie :) Etniczny naszyjnik w formie kolii, także zapożyczony od mojej mamy. Cały look przełamałam kapeluszem z lamówką. Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu. Zapraszam do dzielenia się opiniami. 














bluzka TK MAXX / spodnie Secondchance / sandały Deichmann / kapelusz Sinsay / biżuteria zapożyczona od mamy

Komentarze

  1. Masz rację, że bluzka jest piękna i bardzo jestem ciekawa sukienki :) Taki krój spodni bardzo lubię i ostatnio dorwałam takie z Desiquela :)) Chyba niebawem KTOŚ do nas dołączy? <3 Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam napisać, że bardzo podoba mi się nazwa Twojego bloga i jej przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszy mnie jak, ktoś również pała zamiłowaniem do lumpeksów jak ja :)

      Usuń
    2. U mnie bardzo rzadko kiedy pojawia się coś nie z sh, takie jest moje założenie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty