BABY BLUE

BABY BLUE

Lato to mój czas i jak przystało na zodiakalnego lwa, uwielbiam ciepełko. Upalne dni spędzam na łonie natury, wylegując się w hamaku i popijając zimne drinki- oczywiście bezalkoholowe ;-)Jak najwięcej czasu staram się spędzać w gronie najbliższych, a jeśli istnieje taka możliwość- zrobić kilka zdjęć, by móc się nimi z Wami podzielić. Ostatnio odwiedziłam znajomych mieszkających w domu z urzekającym, przestronnym ogrodem. Właśnie taki mi się marzy, a w nim koniecznie hamak albo krzesło brazyljskie - to świetna forma relaksu dla każdego. Nawiązując do stylizacji, mam na sobie luźną oversizową białą bluzkę z siateczkowym dekoltem i rękawami, która lekko kamufluje mój całkiem spory ciążowy brzuszek :-)Białą górę zestawiłam z szortami w delikatne błękitno-białe paseczki oraz szpilki w moim ulubionym kolorze - baby blue, mam nadzieję że będę mogła założyć je jeszcze nie raz, gdyż są piękne i szkoda by się marnowały w szafie. Ostatnimi czasy polubiłam kapelusze, ten już miał swoją premierę, ale będzie ich na pewno więcej. Czekam na Wasze opinie, jestem ciekawa czy taka odsłona przypadła Wam do gustu :)

















Bluzka Secondhand / szorty H&M / torebka bazarek / kapelusz Sinsay / szpilki Wojas / okulary Secondhand

Komentarze

  1. Ja też bardzo polubiłam kapelusze - uważam, że są ozdobą wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki nadają charakter stylizacji, taką zabawę w modzie uwielbiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty