TRUE COLOURS

TRUE COLOURS

Długo mnie tu nie było. Ale jestem, żyję i mam się dobrze. Z letnich scenerii przeskakuję w chłodny, jesienny klimat. Pogodę tej zimy mamy typowo jesienną, więc o kożuchu nie ma mowy. Na krótki spacer wybrałam intensywne kolory, które nawiasem mówiąc, uwielbiam. Kluczowym elementem na stworzenie tej stylizacji był oversizowy sweter. Piękny szafirowy kolor skradł moje serce, musiałam go mieć -pochodzi z najnowszej kolekcji Stradivarius. Cała reszta, którą mam na sobie, już od dawna była w mojej szafie i pochodzi oczywiście z second handów. Mocne kolory połączone z nutką punkowego stylu w postaci ciężkich martensów w żywym kolorze czerwieni i spodnie w kratę. Kobaltowy płaszcz miał już swoją odsłonę na blogu, możecie zobaczyć go tutaj: CAMEL SHIRT. Jako dodatki torebka listonoszka na łańcuszku oraz czapka "handmade" wykonana przez moją mamę. 

Gorąco zachęcam do oglądania zdjęć!











płaszcz Secondhand / spodnie Secondhand / buty dr Martens / sweter Stradivarius / szalik Secondhand / czapka Handmade / listonoszka Mango

Komentarze

Popularne posty